Reference
Výběr našich významnějších projektů.
Ve spolupráci s Vojenským technickým muzeem Lešany, dodala v létě 2006 švédská Asociace muzea vojenských vozidel tančík AH-IV-Sv (Švédské zatřídění Strv m/37), který vojenské museum zakoupilTento , tančík představuje český design určený pro vývoz, a až do této doby nebylo v České republice jediné vozidlo tohoto druhu. Vojenský historický ústav v Praze zadal projekt restaurování naší společnosti v roce 2006. Kompletní restaurování tančíku trvalo celkem čtyři roky. Za tuto dobu mu restaurátorský tým věnoval 5 650 hodin pečlivé práce. Veškeré práce probíhaly v dílnách Motorářské strojírny Šercl spol. s r.o. Bílý Potok pod Smrkem, Jizerské hory
.
_________________________________________________________________________________________________________________________________
Restaurování pohonného agregátu a pneumatických prvků tanku Škoda LT 35, rok 2013
Vojenský historický ústav Praha, http://www.vhu.cz
Podrobnější pojednání čtěte zde: http://svetmotoru.auto.cz/clanek/video/4608/video-velky-navrat-otloukanka.html
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Restaurování (v naši sérii šetého) mototu Praga AC, pro stihač tanků PzJg 38(t) Hetzer
Vulcan Inc. Paul Allen, Flying Heritage Collection. http://www.flyingheritage.com
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Restaurování motoru, převodovky a podvozku osobního automobilu Continental motors AUBURN A 66, 1926
Petter Hartmann, Mnichov
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Restaurování motoru MAYBACH HL 230 pro německý tank PANTHER (více zde)